Onsdag o mitt i veckan redan!

Oj vad dagarna går fort nu och det kommer hända mycket haha vart lite förvånad i går när jag fick veta att det finns speculanter på huset jag hyr och att det som satte stopp för en ev försäljning var att de ville gå ner lite i pris... Men hallå vad har jag beställt av universum???? Jo att huset blir sålt fort och smidigt! Haha Älskar verkligen när LOA jobbar snabbt så nu ska "bomben" släppas att vi ska flytta. Men jag tror de redan vet om det hihi men det är ok då har de redan bearbetat det en aning.
Fick mer jobb i går så nu blir det jobb 6 dagar i rad, visst jag kommer sakna barnen för vi kommer knappt hinna träffas MEN vi får ta igen det sen när jag är ledig lite nästa vecka!
Och vi ska verkligen umgås o njuta på våran båtresa även om minstingen inte följer med. Men nu ska jag bara fixa resten som har med flytten att göra så jag kan få bärhjälp och låna en bil med dragkrok så jag kan hyra en släpkärra.... Men det ordnar sig det med på bästa sättet. Och nu på fredag så ska jag iväg till min kursledare och hämta en sprillans ny bok som hon gjort! Så härligt ska bli spännande att läsa och jag måste få hem mer té haha mitt yoga té är helt slut nu... Men det finns ju mer att köpa!
Ha en härlig dag o skratta, njut och gör saker du mår bra och blir glad av!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0