Mys och pysseldag.

Godmorgon jösses vad griskött jag fick hem igår, hela bakluckan va full hihi var så tacksam för att jag fick det hemkörda så jag slapp. Även om det hade varit ett äventyr så var det skönt att slippa.
Det är väldigt roligt att se när LOA fungerar och det gör den fort. 
Jag satt och tänkte på morgonen att det är så grått så det skulle vara skönt att vara hemma och sen få köttet lite billigare än jag tänkt mig. Vad händer sen JO min jobbarkompis messar att hon ska åka dit så hon hämtar mitt kött och kör det till mig. Sen vart det 300 kr billigare än jag trodde priset skulle hamna på. Så helt underbart och frysen vart full och äldsta dottern fick lite kött så jag hoppas hon med vart nöjd. Kommer definitivt att handla därifrån fler gånger! Så härligt att kunna köpa kött direkt av uppfödarna och nu i slutet på denna månad så får jag hem nötkött jag beställt. Sen fick jag höra att det ev kommer bli ett längre vikariat ledigt och att de gärna ser mig på det.... Åh vad jag vill ha det! Heltid och allt på bästa jobbet. Helt underbart. SÅ nu ska jag bara be LOA att fixa det åt mig hihi börjar få kläm på detta och det är helt underbart! Det kan va svårt ibland men när man får kläm på det ja då är det en underbar känsla och bara att fortsätta.
Idag blir det en mys och pysseldag här hemma och det ska bli så skönt och ja jag har börjat fundera lite på Ullared och om kanske stora junior vill följa med. Ska kolla lite på bussresorna och vilka dagar det går!
För sen tar vi en biltur ner i sommar och hyr stuga, jag o de tre små. Vet inte vem av oss som ser fram emot det mest haha jag eller de.
Nej nu är det dags för lite meditation och ja idag får det bli en kopp kaffe hihi måste köpa en ny vattenkokare!
Ha en härlig dag och gör något du blir glad av idag!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0