Matteprov.

Godmorgon idag ska jag bara iväg o göra matteprov sen hem igen o fortsätta mysa med lilla skruttan. Ja i alla fall fram tills det blir jobb. OCh det blir en sen kväll för mig så barnen sover borta i natt. Sen i helgen har jag sovande natt vilket jag gillar för då jobbar jag när de sover o sen har vi hela dagen på oss att göra något kul haha men i helgen blir det rensning och sen sortering så det ska bli skönt att få börja!
Får lägga ut en del på försäljning med antar jag o sen kommer nog barnen att vilja ha en del så det är skönt!
Men nu blir det att ladda lite för provet haha och väcka upp barnen så vi får mysa lite till frukosten!
Ha en underbar dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0