Måndag morgon.

Godmorgon vi fortsätter med sjukstuga idag med.... Haft en väldigt trevlig helg och det är så skönt när jag inser att jag kommer få min fasta tjänst nu! Halvtid och ett schema så underbart, sen kan jag jobba upp mig till fler timmar så det är kanonbra! 
Jag har testat på en ny metod, ja den är ny för mig i alla fall, och har kört en o samma övning nu i nästan tre veckor och ja det funkar att hjälpa mig visualisera och "drömma" lite haha EFT heter det och det innebär att man ska "knacka" på olika punkter medans man säger positiva saker! Skulle verkligen vilja lära mig ännu mer för detta var något som jag kände att ja varför inte testa och se vad som kan hända haha o vad hände första veckan? Jo jag fick veta att en tjänst ska bli ledig på mitt jobb och då började jag fundera och kände att den vill jag ha MEN jag vill inte ha heltid då jag pluggar samtidigt nu haha så vad händer? Jo jag får en halvtid så perfekt! Det är denna metod i kombination med LOA. Så dessa två kommer jag jobba mer med i framtiden! Skulle vilja ha boken och kunna gå en kurs i detta. Skulle vara så roligt om det kunde finnas så jag kan gå, antingen lära mig hemifrån eller åka bort en helg och lära mig lite mer.
Hemifrån är helt ok då det finns massor med klipp på YouTube.
 
Nej nu ska jag meditera lite medans jag njuter av min kopp té innan jag väcker barnen för att fixa lite mysfrukost!
Ha en härlig dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0