Håll tummarna!

Godmorgon idag ska jag iväg och titta på en lägenhet! Wow så mycket jag vill ha den haha redan innan jag tittat.
Och sen vill jag ha ett längre vikariat som leder till en fast anställning! Hihi och ja det är inte så svåra saker så dessa ska jag få till med hjälp av LOA! Har börjat rensa bort lite saker som stört mig en tid.... Och jag kommer göra sånt jag själv vill i fortsättningen mycket mer än tidigare! Och jag ska börja planera och göra mig av med en massa saker! Sånt jag inte använt under de åren jag bott här ska bort! Haha en så härlig känsla och jag vet det kommer bli en del gnäll MEN det får det bli jag kommer flytta och rensa och allt kommer flyta på så allt funkar kanonbra i slutänden!
Men nu är det dax att väcka barnen och fixa lite frulle innan de ska till skolan!
Ha en härlig dag och gör något du älskar!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0