Fredagsmys.

Åh vad härligt med fredag och att veta jag är ledig hela helgen. Så skönt och ja jag har några måsten som jag ska göra men kommer bli en del vila o mys med.... Och kanske gos med en eller annan gris hihi
Ikväll blir det att kika på Arkiv X avsnittet för jag orkade inte igår. Och sen bara slappa.....
Vart godkänd, äntligen, på engelska grammatiken! 
Eller ja verben i alla fall haha har nog en hel del kvar till hela grammatiken är klar... Men en sak i taget.
Får se hur länge lilla fröken orkar va uppe hihi hon vart ju väckt tidigt i morse av sin systerson.
Solen har skinit så härligt idag, man blir lite gladare och får lite mer energi när den visar sig så fint. Mer sånt, ja tack! Och det kommer ju, vi är ju på väg in i de ljusare och varmare årstiderna nu.
Nej nu ska jag nog krypa upp i soffan jag med o mysa lite framför tvn..
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0