Fler mirakler att vänta.

Vaar så glad och sprudlande hela dagen MEN på två minuter så försvann det och all energi!!!! Hur mycket kan EN person påverka en annans energi så mycket?
Energitjyvar är inget man vill ha runt sig men ibland går det inte undvika och nja det är svårt att skydda sig ibland.
Om en människa mår så fruktansvärt dåligt att den måste nervärdera och trycka ner andra för att må bra, då är det illa! Men man kan inte göra något för att hjälpa den må bra om den väljer att ha på sig offerkoftan!
 
Nej usch bort med energitjyvar och fram med en massa positiva energier och glada miner så man får lite energier tillbaka.
Jag vet att jag får många tecken från änglar och mina guider och många är knutna till siffror och ja ibland är det skrattretande så klockrena de är. Idag va en sån dag då tecknen haglat över mig och ett va att jag ska förvänta mig fler mirakler under min resa. Haha kan det bli bättre?? 
Där har ni anledningen till min glädje och sprudlande energi som jag haft hela dagen.
Men jag har en skyddande ängel i form av min äldsta dotter som alltid vet vad hon ska säga när jag blir utsatt för dessa attacker... Hon är guld värd. Peppar mig och lyssnar och uppmuntrar mig alltid.
Jag är så tacksam för mina barn att de valde just mig att få vara deras mamma. Finns inget mer underbart än att vara förälder.
Men nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av lite tv.
Sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0