Annorlunda men vart så bra!

Oj vilken dag haha först försov jag mig aaahhhh vakna inte förrän kvart i sju!!!! Men ja det va skönt det med att få köra morgonen på ett annorlunda sätt. Och vet ni världen stannade inte hihi nej den fortsatte snurra och dagen vart kanonbra på bästa sättet så jag klagar inte. Fick lära mig i gåra på kursen att jag måste lära mig släppa kontrollen haha joooo då men kan vi kanske ta det i ett lugnare tempo?  
Våran lärare är så underbar och säger man ska följa med i flödet istället för att kämpa och ja det är ju inte det lättaste men jag ska verkligen försöka. Allt har en mening och allt löser sig på det bästa för mig. 
I skolan flöt det på bra så det känns helt ok, sen efteråt så hjälpte Lina o jag en klasskamrat så hon kunde handla lite o få hem det. Och NU har jag äntligen fått hem min nya telefon så nu blir projektet att lägga in alla kort i datorn och nollställa den gamla mobilen så mellandotten kan få den.
Men nu blir det lite soffhäng o glo lite på tv o bara njuta.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0