Tröttmössan är på!

Dagen vart inte riktigt som jag tänkt mig men jag är nöjd ändå. Hann inte röja så mycket som jag hade tänkt mig men då lilla fröken inte mådde så bra så vart det lite egentid med henne medans lilla junior var till en kompis och mellantjejen var i stallet. Sen fick vi besök av stora dottern med mormors lilla plutt haha han är så gullig.
Men tvätten hann jag med och har hunnit plocka ihop mer som ska tvättas haha när jag gick in i mellandotterns rum o såg allt som låg på golvet ja då hamnade det i min smutshög så jag hoppas hon lär sig nått nu..... 
Känner mig ganska trött så det får snart bli soffan o tv en stund. 
Ha en fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0