Tidig söndagsmorgon.

Godmorgon vakna tidigt och fick lite egen tid medans de andra sov. Skönt att få sitta lite i lugnet o bara njuta o låta tankarna komma. Har många funderingar men vet ju att de flesta kommer lösa sig så småningom. Men just nu så.... Nej det löser sig och det blir till allas bästa också tror jag. 
Jag är väldigt glad och tacksam för mina fina barn, de ger mig så mycket kärlek och glädje i livet så det räcker för flera livstider framåt hihi 
Idag blir det bara en mysdag hemma och ska försöka måla massor med och göra övningarna från kursen. Förbereda lite för nya veckan som börjar i morgon och göra mer planering inför våran resa till Ullared. Det ska bli så kul och jag vet i stort sett vad jag ska ge alla i julklapp så det är skönt! Sen har jag sett det finns lite grejor jag vill ha till hemmet också, lite nya lampor till hallen så jag hoppas de finns kvar när vi kommer ner dit! Men ska sammanställa en lista så jag slipper springa som en yr höna efter olika lappar. Såg någon tjej gjort en på datorn och även satt dit vissa bilder. Kanske kan va nått men ja vi får se.
Tror mina småtjejer tycker det är roligt att storasyster o hennes son bor här tillfälligt, då kan de mysa med lilla plutten massor hihi 
Men nu blir det nog lite mer kaffe o sen starta upp dagen lite smått kanske.
Ha en fin dag o ser du någon utan ett leende, ge de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0