Stolt och nöjd!

Är faktiskt lite stolt över mig själv idag. Har settat på fm och kämpat med inlämningsuppgiften om ideologier och jag har skrivit klart, bara renskrivning till datorn som är kvar. Har börjat renskriva, och gjort kanske 1/3 av den så det är på gång. Men känner att jag orkar inte mer nu haha är helt slut i både kropp o knopp.
Har även plockat klart i garaget så i morgon ska jag ta tag i lite av sånt som ska gås igenom innan det skickas vidare. Har en del men lovat dottern att hon sk få kolla om det kan va något hon vill ha först.
Imorgon fredag och ledig helg ligger framför oss! Så härligt!
Men nu blir det soffan och lite tv med målningen innan jag kryper ner o sover lite så jag orkar med morgondagen.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0