Slut på veckan!

Oj vilken helg först inget sen inget o sen typ sista timmarna då händer allt haha varför inte portionera ut det lite nej det är dumt bättre allt kommer på en gång hihi men nu är denna jobbarhelg över o jag känner mig helt slut. 
Imorgon är det en ny vecka med skola och det ska bli skönt med lite ledighet sen efter det.
Blir ju en del tid man spenderar själv i bilen när man pendlar så här till en annan kommun för jobb o skola och då blir det en del funderande och emellanåt blir jag lite irriterad på människor som inte kan ta reda på fakta först innan de öppnar munnen o börjar glappa.... I dagens samhälle finns det så otroligt mycket information du kan få reda på, och en massa olika källor så man kan lätt kolla om det som skrivs är sant eller inte. Så varför lita på EN person? Som inte ens kan säga sanningen till sig själv? Oavsett hur mycket man litar på någon så ta reda på fakta! För den personen kan ljuga för sig själv för att orka!
Du kan ljuga för andra MEN SNÄLLA var ÄRLIG mot dig själv! Det kan kännas tufft nu men i slutändan så kommer du klara det! 
Nej nu ska jag avsluta denna kväll, helg och vecka med en god gärning hihi 
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0