Seg dag!

Hemma igen efter en väldigt seg dag haha men den gick ändå lite fort. Men vad fort det blir mörkt ute, var ute o gick runt 19 o då var det redan mörkt även om man inte märker av det så mycket då det är mycket gatulyktor. Men nu när jag kom hem så märker jag det ännu mer o himlen var helt stjärnklar så fint. Men deet var inget roligt att köra hem då det börja bli dimma o på vissa ställen var det riktigt mycket. Men jaja hemma och får mysa lite inne i värmen är helt ok innan vi kör en repris på denna dag hihi 
Satt o prata lite idag om att man skulle vilja göra så mycket med brukarna men att man inte vågar för man är orolig att de ordinarie i personalen ska bli sura.... Det känns inte ok, men hon förstog mig o det var skönt!
Det är så skönt att jobba med min kollega hon är förstående o kan både ge kritik o beröm på ett bra sätt så man lär sig. När en del ger kritik men inte kan berömma så kan jag ha lite svårt för den kritiken eller ger kritik men gör samma sak som hon gett kritik för till någon annan. 
Nej ska nog slappa lite innan jag måste i säng så jag orkar med morgondagen.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0