Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter. Idag var jag trött men min lilla skrutta hjälpte mig vakna hihi så nu ligger hon o tittar på tv medans jag sitter o försöker vakna med kaffe o datan hihi 
Tur jag har henne så jag kom upp. 
Idag är det skolan som gäller och det ska bli kul då jag var hemma förra veckan med lilla fröken. Ska även hämta min ångtvättmaskin hihi sen rackarns ska jag hem o testa den. 
Känns i kroppen att man jobbat även om det varit en lugn helg så har man ändå varit hemmifrån.
Men i eftermiddag ska jag bara vara med barnen det ska bli skönt o jag hoppas de vill hitta på något. Ja det tar vi då hihi nu lite mer kaffe så jag vaknar.
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0