Nöjd med dagen!

Känner mig väldigt nöjd med dagen. Har gjort första delen i uppgift 1 till Hälsopedagogiken... Det är så skönt och jag har börjat med andra delen också. Har även ögnat igenom det som ska vara till imorgon på samhällskunskapen haha jag som inte direkt gillar ideologier och politik haha jaja det ska ju gås igenom det med! Oavsett vad jag tycker!
Lilla junior har haft sin första träning för denna termin så nu är det bara o köra på.  
Hunnit mysa o gosa lite med barnbarnet idag igen hihi han e ju så härlig o bubblar o busar massor. Gillar verkligen att ha han här på besök.
Min lilla skrutta och jag handlade av "brödtanten" förut och jag tror vi vart nog nöjda med det vi valde.
Vissa dagar är ju bara så härliga och de flyter bara på hur fint som helst och JA denna dag har varit sån, men nu ska jag nog slappa lite i soffan!
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
Oavsett vad du gör så har alltid andra åsikter om det, så lev precis som du vill ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0