Mörk morgon.

Godmorgon idag var jag trött men jag är uppe och kaffet är i koppen hihi så nu kör jag igång dagen lite smått. FÅr bli en lugn dag, ska fixa all rentvätt som ska sorteras och läggas in i olika rum haha sen lite vila innan. Ska ju bli lite jobb ikväll, så härligt. 
Ska bara njuta av dagen idag o ser verkligen fram emot att få hem mina nya böcker så jag kan börja läsa lite och sen nästa vecka drar vi igång nya kursen ska bli intressant.
Men en dag i taget och jag får se om jag hinner måla lite med idag innan jag åker iväg till jobbet. 
Nej lite mer kaffe innan jag väcker barnen och fixar frukosten.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0