Hemmadag.

Godmorgon så skönt med en hel natts sömn utan avbrott för både mig o lilla fröken, så härligt! Men jag tror vi tar en dag extra hemma så hon får tillbaka krafterna ordentligt innan hon ska till dagis imorgon. 
Får handla hem lite så vi kan mysfika sen och måla lite mer i våra böcker. Har sett att några böcker finns i Ullared och jag har tänkt köpa två eller tre kanske när vi är där. Ska sätta fart och kolla upp vad alla vill ha i julklapp så jag vet vad jag ska köpa när jag är där. Stora sonen har redan sagt vad han behöver så där har jag inga problem att handla och ja lilla junior har jag nog också bra kläm på vad han ska få i julklapp. Ska kolla igenom hans kläder och ta bort allt som är för litet så jag vet vad jag ska köpa och mellantjejen har jag redan kollat och pratat lite med så där vet jag med vad som kan behövas inhandlas.
Ska sätta mig och skriva ner allt som jag ska handla och sen gå igenom med barnen en gång till men det får jag ta nån dag nästa vecka.
Lilla fröken får väl följa med ner o handla och så får vi se vad hon vill ha för fika till fm sen får vi se om vi kanske kan hinna med lite pyssel också nu när hon ändå ska va hemma. Måla lite kanske... Måste ju nästan prova mina nya pennor hihi och lilla fröken blir ju så glad när vi sitter o målar. Hon gillar verkligen det o har fått egna böcker men dags o kolla om jag kan hitta fler... Kanske någon från filmen frost hihi 
Nej lite mer kaffe nu o sen börja väcka barnen.
Ha en fin dag o ge någon en kram idag!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0