Frisk!

Godmorgon idag är jag trött men lite kaffe kan nog råda bot på det hihi Idag ska skruttan till dagis o jag till skolan! Så härligt, skönt när de får må bra.
Ska ha samtal med läraren idag om min inlämningsuppgift och ärligt talat så är jag nervös... Haha jag vet att den är bra för det skrev han men ändå ville han fråga lite om några ord... Jaja om några timmar vet jag ju vad det gäller men ändå...... 
Oj kom på att det är onsdag redan o mitt i veckan hihi dagarna går fort ibland, det är trav idag och sen föräldramöte som jag ska gå på hade jag tänkt.
Men först blir det mysfrukost med barnen och sen plocka ihop det jag behöver ha med till skolan. 
Men helst hade jag velat måla mer med nya pennorna haha helt sjukt men igår så satt jag o det är ju så avkopplande så man glömmer tiden helt men jag håller på i mina små vykortsböcker så ikväll ska jag nog ta fram ena stora boken om jag hinner efter mötet.
Lite mer kaffe innan vi sparkar igång dagen får det bli nu.
Ha en fin dag och ser du någon utan ett leende, GE de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0