Duktig!

Oj känner mig lite duktig idag, har gjort klart uppgiften till hälsopedagogiken ska bara skriva ner den på datorn o sen maila den. Delen om stressen vart nog en aning längre än jag tänkt mig men jaja den får va så ändå.
Känner mig ganska trött idag men ska snart krypa upp i soffan med min målning.
Undrar lite om skruttan bara var trött eller om det är något på gång... Var inte riktigt alert ikväll, men ja det märks ju imorgon vad det kan va.
Hoppas hon bara är trött hihi så jag får göra klart och kanske börja med uppgiften till Samhällskunskapen som ska in. Nästa vecka börjar vi med alla ämnen och det ska bli spännande och jag ser fram emot att bli färdig undersköterska till jul. Riktigt härligt kommer det bli sen ska jag bara kolla upp vilka fler grundämnen jag behöver för att läsa vidare hihi men men det kommer längre fram.
NU lite målning och tv innan det blir natti natti!
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0