Barnvakt.

Wow vad trött jag känner mig. Hämta lilla plutten o sen drog vi in till grannkommunen och handlade lite sen hem och fortsätta vara barnvakt åt lilla plutten medans hans föräldrar flyttade. Så nu har jag i stort sett hela deras hem står i mitt garage och lilla plutten ligger o sover. Ja det är bara för några dar tills de får nycklarna. Sen ska alla grejor in i nya lägenheten igen! Men för att de ska hinna flyttstäda så var vi tvungna att lösa det så här.
Men nu är det helg o jag tänker njuta av lite ledighet och en massa mys med barnen. 
Har gjort prov i statsskick o ja det ska bli intressant o se hur det gick, men det kändes ok i alla fall!
Sen har ju min lilla skrutta varit jätteduktig idag, gick snällt vid vagnen inne i affären och hjälpt mig jättemycket med dreggelgubben hihi 
Nej nu blir  det en cider, ja jag kan faktiskt ta sånt ibland jag också! Och bara slappa!
Ha en fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0