Barnvakt.

Vilken dag, nog för jag har barn o även små själv MEN att ta hand om en liten på 5 månader är sååå jobbigt är helt slut! Haha ja vad ska man säga men mina barn har nog varit väldigt enkla att ha har jag nog insett hihi Men ja det är ju lite annorlunda för lilla plutten med då han är van att mamma alltid är i närheten. Men ja det har gått bra men som sagt jag är helt slut!
Travet gick väl så där men jaja finns ju fler chanser, redan imorgon hihi ja får se om jag gör någon rad o hur den ska se ut. Men det tar jag imorgon.
Har inte hunnit måla något idag så jag ska nog ta fram det nu o sätta mig o koppla av lite.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0