Äpplemos!

Vilken regnig dag men har hjälpt mina föräldrar göra lite äpplemos, det är ju så gott mmmm mums vet vad jag ska ha på gröten i morgon hihi
Ska göra en skriftlig uppgift om ideologier och partier aahhhhh hur ska det gå till? Haha ja jag ska nog få ihop det men första tanken är PANIK!!!!!! Haha jag som alltig ogillat politik MEN kan ju faktiskt säga att lektionen idag gjorde att det kändes som jag fattade för första gången! Så denna gång kommer jag fixa detta, jag vet det bara!
En skön känsla faktiskt och det kommer fler såna händelser under resans gång! 
Fick gosa lite med lilla barnbarnet idag med hihi tror nog dottern var sugen på äpplemos. Så då passa de på o komma ut o hälsa på.
Tror jag ska kolla film i kväll istället för tvn, så ja det får det bli innan det är dax för lite sömn.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0