Varm morgon.

Godmorgon idag var det plusgrader ute hihi kung Bore är lite rolig ibland. Men skönt att vintern väntar ett tag till, vill kunna njuta av hösten ordenligt först med alla färger som naturen bjuder på.
Idag är det skola igen sen hem o hämta paket med skruttans födelsedagspresent. Ska bli intressant o se hur dockorna ser ut hihi Sen ikväll får jag slå in de ordentligt och bestämma vilken hon ska få nu när hon fyller o vilken hon ska få i julklapp. 
Tänk att lilla fröken blir 3 år... Usch vad tiden gått fort tycker inte det är länge sen hon föddes... Jag kommer ihåg alla mina barns födelser och även barnbarnets precis som om det vore igår. Och det är minnen som jag kommer bevara väldigt länge i mitt hjärta. Det är något jag tror de flesta som har upplevt en förlossning gör. Jag tycker synd om de som aldrig får uppleva det, jag vet att en del inte kan och en del vill inte! Men det är en underbar upplevelse båda att föda och att stå bredvid. 
Att stå bredvid var nog nästan en mer häftig upplevelse och mitt lilla barnbarn kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Även när det blir fler barnbarn så småningom så kommer ändå han va lite speciell.
Nej börjar bli dags att sparka igång dagen lite smått.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0