Tråkiga besked.

Oj vilken dag, jag trodde ju bara vi skulle träffas säga hej o sen typ utvärdera lite haha nej då vi hade frågesport! O det lag som vann ska få något pris i december innan vi slutar skolan! 
Nej mitt lag kom tvåa haha vi förlorade på utslagsfrågan..... Men jaja sånt som händer!
Frusen idag.. och fick tråkigt besked som ställer saker lite på sin spets. Vet ju att det varit på gång länge men inte fått tummen ur vagnen för att göra något åt det! MEN nu måste jag göra något.
Måste verkligen fundera på vad JAG vill!
Inte så lätt men ja det kommer bli bra oavsett... Varit så mycket idag bara så nu orkar jag inte riktigt fundera på hur det ska lösa sig eller när haha men ja det får ordna sig!
Lite soffhäng kanske kan hjälpa mit få ordning lite på alla tankar som far runt!
Ha en trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
Kan behövas just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0