Tidig morgon.

Godmorgon vakna tidigt idag och njuter av lite kaffe o försöker få lite ordning i alla tankar. Mycket idag som inte känns ok men ja jag ska verkligen försöka göra det bästa av denna situation. Och jag vet att allt kommer att bli till det bästa för mig o barnen. De stora stöttar mig o det känns enormt skönt!
Vi tar en dag i taget o så får det bli.Kan inte göra så mycket mer! Måste orka med allt också o det är inte lätt när de säger en sak o sen ändrar det i nästa stund!
Men ja idag ska jag o lilla skrutt till BVC för en extra koll.... Kommer inte ens ihåg varför vi fick en extra koll.... Var ju på koll för ca 6 månader sen... Jaja det blir nog bra, sen ska vi hämta hem mellantjejen som sovit hos sin storasyster i natt. Och sen hem och fixa lite lunch innan fotografen kommer. Sen tänker jag släppa allt som har med försäljning av huset att göra... MEN jag tänker ha koll på uthyres allternativ! Men åh vad jag skulle vilja ha en sommarstuga nu! Så härligt det vore! 
Men det kommer det med en perfekt sådan som jag verkligen vill ha o behöver! Så under tiden får jag nog sälja lite grejor så jag inte behöver ha så mycket i förrådet sen hihi finns ju alltid nya att köpa sen.
Men först lite meditation nu när lilla skrutt sover! Och sen börja fixa lite frukost. Blir en bra start på dagen!
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0