Stor överraskning!

Oj vilken dag sonen kommer hem o säger att han har fixat en lägenhet o ska flytta OM EN MÅNAD!!!!!!!!!!!!!! Ahhhh hjälp varför ska det gå så fort för?? Jag hinner ju inte med riktigt. Visst det är kul för honom o allt men HAN har faktiskt hotat att bo hemma tills han blir 40!!! haha Nej ärligt jag tycker det är roligt för honom och jag kommer hjälpa honom fixa allt i lägenheten han behöver. Så det kommer innebära att det bara blir jag o mina små kvar här hemma. Men vi ska fixa ordning och köpa lite nytt så lilla junior får ett nytt rum och även till mellantjejen. Ska bli lite roligt att fixa i ordning deras rum och sen även fixa i ordning lilla skruttans rum så jag får eget rum igen! 
Åh har så många planer för barnens rum så det kommer bli så bra o fint när allt är klart. Mellantjejens rum ska vi göra lite mysigt med ljusslingor och fina gardiner o massor med kuddar! Lilla junior hade jag tänkt typ göra en liten myshörna med kanske någon soffa o så. O lilla skruttans rum ska vi fixa i ordning också så det blir fint o mysigt! Kanske kan hinna få i ordning det innan jul. Ja man kan ju hoppas!
Hade tänkt plugga lite idag men vart inte riktigt så då lilla dregelgubben ville gosa hihi 
Nej nu får det bli lite slapp i soffan en stund så man kan få lite lugnt bland alla tankar som far runt i huvudet hihi
Ha en trevlig fortsatt kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0