Sjukstugan fortsätter..

Ja varför inte tar en dag till med feber haha Godmorgon förresten! O en krossad tå på det! Fråga mig inte vad jag gjort men den är svullen o blå så nått har jag väl gjort för att bryta den haha. Det är ju bra när man själv kommer ihåg vad man gjort, men ont som sjutton gör det!
Men jag får väl be min stora junior åka ner o hämta mitt paket med böcker så jag har något att fördriva tiden med. Ska be min mamma kolla om hon kan tejpa tån så jag kanske kan gå lite normalt i alla fall haha o jag som ska jobba ikväll.... Är ju aldrig sjuk så jag vet ju knappt hur jag sjukskriver mig, men ja jag får väl lära mig men inte känns det roligt!
Har ju så många planer men får nog ändra de lite, för med denna fot kan det bli svårt att köra bil. Så sängen och jag får nog ha en lång stund tillsammans idag! 
MEN ungarna gillar mig just nu, kan inte prata så de slipper en massa tjat och försöker jag prata så säger de till mig att va tyst hihi jaja får väl bjuda på det då!
Ska se om de kanske kan åka förbi affären o handla lite åt mig med, skulle vilja ha lite vindruvor men ja vi får se.
Nu lite mer kaffe innan jag ska försöka o väcka barnen hihi med busvisslingar o klapp i händerna kan man nog komma en bit på vägen med.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0