Sjuk o långtråkigt!

Oj vilken dag, har mest legat i sängen o lidit eller nja inte riktigt kanske men har haft feber o värk i tån om vartannat så ja det är skönt att denna dag snart är slut o jag hoppas jag får bli frisk snart, vill åka o shoppa lite.
Imorgon ska vi ha kalas för min minsta lilla skrutta. Fattar inte att det reda har gått tre år sen hon kom till mig. Det var många gånger jag trodde det var kört o att jag förlorat henne när jag väntade henne. Men mitt lilla mirakel kom till slut och jag älskade henne nästan mer då jag såg henne första gången. Förlorade ett foster men fick behålla min lilla mirakelbaby. Och hon är ren glädje och är alltid glad och go. Man kan ju inte annat än älska henne.
Och imorgon ska vi ha kalas, hon ska även bjuda de andra barnen på glass på dagis. Så när vi lämnat de andra barnen på skolan så ska vi till affären och handla glass och allt som ska va till tårtan.
Idag har jag haft lite tråkigt när jag haft feber o värk i tån så jag har målat lite haha inget avancerat men lite skön avkoppling var det.
Nej ska nog vila lite till i soffan en stund innan jag ska sova så jag vaknar före nyblivna 3-åringen!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0