Seg morgon.

Godmorgon lite shopping o mer rensning står på schemat idag! Har börjat kolla lite efter nytt boende men verkar svårt, men ja jag ger inte upp bara fortsätta leta.
Ibland är det ganska komiskt att någon kan göra en glad bara genom att skicka ett meddelande och fråga hur man mår. Och personen kan bo långt härifrån. Det är precis som om den kände på sig att man behöver piggas upp o få skratta lite.
Jag är evigt tacksam för den personen som kommit att betyda en del för mig.
Känner mig lite seg idag men vaknat några gånger i natt, den här hostan vill inte riktigt ge sig!
Inte roligt, men ja den ger sig väl någon gång.
Nej dags att sparka igång dagen lite smått kanske så vi kan komma iväg o handla o sen hem o fortsätta röja lite!
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0