Nöjd.

Jösses vad trött jag är blir snart sängen så jag orkar med morgondagen! Haha men dagen har varit lugn och jag har myst mycket med mina barn idag och hunnit plockat lite med alla saker jag köpte igår och jag kan ärligt säga JAG ÄR NÖJD! Haha kan man bli det nja inte egentligen men jag är väldigt nöjd med allt jag hitta i Ullared som jag köpte. Och det är huvudsaken!
Varit i skolan idag och det var kämpigt haha tur han håller en i trim läraren. Han ser till så man inte kan somna på lektion hihi tror jag börjar få kläm på det här med samhällskunskapen känns det som. Sen ikväll så var jag på kurs igen, känns som jag har mer energi när jag åker än vad jag hade när jag kom hihi men idag åkte jag nog först för jag är så trött.
Så nu blir det avslut här o sen i säng hihi
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0