Mysig dag!

Känner mig helt slut idag haha fast jag fick sovmorgon så är jag trött!
Har fixat en liten travrad men vet inte om jag orkar se hela haha då är det illa! Men ja det går ju att rätta i efterhand också.
Haft en mysig eftermiddag o kväll, ätit gott o bara umgåtts jag o barnen!
Imorgon ska fotografen komma o plåta lite här inför försäljningen och jag kan säja att det är med väldigt blandade känslor jag kommer ha i morgon. På ett sätt ja jag kan förstå att de vill sälja, men nej samtidigt inte! Deras hus JA men detta jag hyr NEJ inte riktigt! Har försökt prata lite med de idag om hur de ska lösa det ifall jag får tag på en lgh innan huset blir sålt, men nej de vet inte o ärligt så jag börjar undra om de har funderat överhuvud taget! Men som min äldsta son sa; Varför bry sig det är ju faktiskt inte mina problem!
Nej det är det inte men det blir det ändå, för det kommer innebära att mina syskon o jag blir mer osams! Inte så kul! Ja när det gäller den ena så där bryr jag mig inte särskilt mycket för vi har inget gemensamt längre... Men den andra, där kommer det bli tråkigt!
Men ja ärligt så jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det hela! O Nej jag vill inte säga för mycket heller... DÅ jag vet att de förstörde sist vi fick tag på en lgh o var bara en underskrift ifrån att kunna flytta.... Men någon ringde den hyresvärden o sa att jag inte skulle ha den lgh... Ja jag vet det låter sinnessjukt men tyvärr........
Nej nu struntar jag i det o ser fram emot MIN framtid o att den blir precis så som jag vill ha den!
Nu blir det soffhäng o lite trav!
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0