Mycket gjort.

Haft en väldigt effektiv dag. Gjort klar tre skrivna inlämningsuppgifter och igår gjorde jag två och kolla på en film. Så nu har jag bara kompetteringen av ideologierna kvar att lämna in.
Har varit till stora dottern och hjälpt henne fylla i lite papper, handlat till fredags tacos och fredagsmyset. SÅ nu har jag haft lite mys med lilla skruttan och det är snart dags för att krypa upp i soffan med mina pennor o målning o slappa lite.
Jo just det har även beställt två jackor till mig, en vanlig modell och en lite längre ifall jag ska ut o gå eller ut o leka med barnen! Köpte även termobyxor åt mig när vi var i Ullared.
Jag känner mig helt slut idag haha men det känns skönt att jag hunnit med så många inlämningsuppgifter och skickat in de.
Har frysit idag och är öm i hela kroppen men ja det ska inte hindra mig från att göra det jag vill hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0