Mitt i veckan!

Godmorgon idag var det väldigt segt att kliva upp hihi onsdag o mitt i veckan redan. 
Idag blir det skola en kort stund sen hem o bara vara.... Eller tvätten finns ju och disken och kanske en o annan dammråtta haha ja jag ska ta tag i hemmet lite. Tänk att när man har barn så hinner man inte mer än tvätta eller städa förrän det blir mer jobb igen. Såg igår att mellantjejen äntligen börjat använda sin tvättkort i sitt rum och den behöver tvättas eller ja det som är i ialla fall.
Gillar onsdagar för då är det min dag då jag får sitta o mysa lite med kaffe vid datorn och kika lite på travet. Ska nog hinna med det också.
Men först lite mysfrukost med mina små och sen sparka igång dagen lite smått hihi
Ha en fin dag och var rädda om varandra.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0