Lugn dag.

Idag har vi bara tagit det lugnt o gjort det vi känt för haha så lilla skruttan har myst i sängen med några filmer bara för att hon ville, jag har tvättat lite för att jag var tvungen hihi o sen har vi lagat mat, varit ute lite och målat lite. Med andra ord haft en underbar dag. Ja grabbarna har varit där uppe, vet att lilla junior har plockat lite i sitt rum och tagit ner tvätt! Stora junior vet jag inte riktigt vad han gjort.
Beställde hem både älg och hjortkött idag. Mums ska bli så gott i vinter sen. Älgstek o hjortstek är ju så gott. Och mina barn älskar det.
Har även beställt en liten kalvlåda och extra kalvfärs. Mina ungar är galna i köttet och färsen... Det är så bra kvalitet och så gott och sen närproducerat. Vi köper direkt av bonden. De kör sina djur till slakteriet och sen hämtar det färdigt, inpackat o klart sen plockar de ner det i lådorna man vill ha o sen kör direkt hem till min dörr! Så underbart, visst blir ju dyrare än i affären MEN jag VET vad jag ger mina barn o det är viktigare!
Söndag kväll o dags att reflektera lite vad veckan innehållit, vad som varit bra o vad jajg lärt mig men först lite soffhäng innan det blir dax att ta en tur till drömmarnas land så jag orkar med morgondagen.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0