Höstlov!

Godmorgon ny vecka med nya möjligheter. Har höstlov och behöver inte ställa klockan denna vecka så skönt, men jag tror den lilla har en inbyggd väckarklocka haha just nu sitter hon i köket och pusslar med sin present från moster som hon fick igår och hon gillar den väldigt mycket. 
Idag ska jag inte göra mycket, tänkte fixa lite med tvätt o kolla lite om jag kan hitta något nytt boende. Satt igå o tittade lite o har hittat ett hus men det får jag köpa i såna fall. Men det hade passat oss perfekt!
Ja vi får väl se. 
Jag ska gå igenom lite saker o bestämma vad jag ska behålla o inte! Har lovat dottern att ljuslyktor jag inte vill ha ska hon få gå igenom först innan jag gör mig av med de!
Har ju en del då jag varit återförsäljare av just ljuslyktor haha men sen älskar jag det med o i förra huset vi bodde så hade jag en glasveranda som jag hade några lyktor i samt en inglasad altan så ja det finns massor av sånt!
Nej dags o fixa lite frukost till mig o tjejerna kanske o sen meditera lite innan vi börjar lite smått med dagen!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0