Hemmastudier.

Godmorgon lite segt att gå upp idag men ja nu är jag uppe o kaffet är i koppen bredvid så jag ska vakna hihi
Idag ska det bli hemmastudier så jag kommer ikapp lite. Har en del jag måste göra så idag o imorgon är det studierna som gäller på fm. Men idag ska vi gå ner till loppisen på öppna förskolan för att kika lite. 
Ska även sätta mig med mellantjejen och kolla i kataloger om vi kan hitta några munktröjor som hon kan vilja ha så vi kan beställa. Kanske kan vi även hitta halsdukar till barnen med. 
Har tänkt jag skulle hinna göra så mycket som möjligt dessa två dagar så jag kan njuta av lite annat nästa vecka.
Beställde lite böcker i mitten på september från Bokus o jag har inte fått de än, kanske är dax att kolla varför....
Aldrig fått vänta på böcker från Adlibris när jag beställt så det får bli därifrån jag beställer i fortsättningen.
Nej dags att väcka upp barnen o börja med frukosten lite smått.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0