Helg på ingång!

Godmorgon idag var det ordentligt segt att gå upp hihi men ledig idag så jag ska nog ta mig igenom denna dagen med! Fredag och helgen står inför dörren så härligt, ska hålla på lite med trav idag och sen pappersarbetet som skulle ha blivit gjort igår men som inte hanns med då jag fick jobba hela dagen istället.
Såg att vi har minusgrader idag med, blir att skrapa rutorna lite hihi
Ungarna, ja den minsta i alla fall, längtar tills snön kommer så hon får åka pulka och busa runt i snön.
Tänk vad lite som krävs egentligen för att du ska göra någon glad eller någon ska göra dig glad. Livet är ingen tävling, det enda du kan göra är att förbättra den du var igår! Men framför allt le och ha roligt under livets resa. Har du roligt i ditt liv så är det roligare att skapa minnen och framför allt så inbjuder du till fler roliga saker. Hade du en tråkig dag igår? Ingen fara DU har fått en NY dag idag att göra det du vill med! Gå ut och njut av livet! Låter så enkelt men ja varför ska det inte kunna vara det? Varför ska man komplicera allt för? 
Nej nu ska jag njuta mer av livet och göra sånt jag vill!
Ha en fin dag o gör någon glad idag, även om det bara är dig själv!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0