Härlig dag!

Vilken härlig dag! Har verkligen gjort sånt som fallit oss in, vi har målat lite jag o skruttan. Vi var o handlade lite, lagade mat. Drack kaffe med en vän och bara njutit av dagen!
Så härligt! Umgåtts lite med stora dottern med då vi var o handlade samt inköpte mer godis haha tyckte inte vi behövde mer men ja jag hade tydligen fel!
Min minsta dotter kan va riktigt envis ibland.... Hon var riktigt sur på mig i bilen innan stora dottern kom ut så vi kunde åka o handla... FÖR hon skulle minsann bo hos sin stora syster och jag försökte förklara för henne att det går inte då vi inte får plats med alla våra möbler i hennes lägenhet... MEN nej då HON skulle bo hos sin syster o så var det bara haha ja vad ska man säga? Skönt att ha henne så man får sig ett gott skratt ibland!
Hon är en riktig glädjespridare min lilla solstråle!
Hämta ut ett paket med en målarbok idag men vart lite besviken för i beskrivningen så står det att ett 12-p pennor skulle ingå.... Ja då boken kom men inga pennor! Ska kolla imorgon varför.... Eller får nog ta det på måndag men borde ju gå att maila redan imorgon kan jag tycka!
Snart är vår höstlovs vecka slut o vardagen ska börja igen med skola, dagis o lite jobb! Men ikväll tänker jag fortsätta mysa och njuta av ledigt!
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0