Halloween firande!

Helt sjuk dag haha Jösses vad jag älskar mitt liv just nu o alla insikter jag får till mig o all hjälp jag får! 
Varit ner till dottern o bråkat lite med dreggelmonstret hihi han är ju så god lilla plutten :) 
Sen hade vi lite halloween firande i dag istället för imorgon så vi gjorde i ordning lite nuggets o pommes med annorlunda former o en pizza som va lite kostigt svart hihi Barnen har fått välja hur deras pumpor skulle se ut o sen fick jag skära o försöka få till de lite så som de ville ha de! O nu myser vi med lite gott och bara njuter av att umgås. 
Imorgon ska jag hämta dotter o dreggelmonster så vi får umgås och äta gott o minnas alla som inte finns balnd oss längre.
Men för att återgå till tidigare idag det är ganska roligt att se när masken faller o man ser människor så som de egentligen är utan mask! Inte en vacker syn alla gånger jag kan lova det! Haha men vet ni även om masken inte finns längre så skrämmer de inte mig o de har ingen makt över mig längre! Och DET känns kanonskönt! Jag har bestämt mig och jag vet att det kommer bli så och det finns inget någon kan göra åt det denna gång!
Men nu tänker jag strunta i det och fortsätta umgås med min underbara familj och sen ska jag bara njuta av trevligt samtal senare hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0