Fix innan höst o vinter kommer.

Min lilla junior sover hos stora syster och mellantjejen sover hos morfar o mormor i natt så jag har myst med lilla skruttan och när hon somnar så har jag tänkt jag ska slå in en del julklappar jag köpt hihi det är ganska kul, men jag har tänkt ta kort så jag vet vad jag köpt till alla!
Sen blir det soffan o bara mysa o slappa och hämta ny energi. 
Har hunnit gjort en del idag, vi plocka ihop studsmattan och tog in allt utom den stora runda som får va ute året runt. Plocka in blomkrukor o slängde en del på komposten och allt skräp slängdes. Men utemöblerna får vara kvar ett tag till.
Fyllde upp en skottkärra och en "vagn" med ved som stora junior tog in åt mig så jag kunde gå in och laga maten.
Åh har kikat lite på olika målarböcker o jag hittar massor haha MEN nej inte köpa fler förrän jag får hem de jag har beställt...... Men tycker det tar väldigt lång tid för de att skicka min beställning......
Det känns tråkigt när det blir så. 
Även om det var kallt ute idag så var det härligt att va ute och fixa i ordning inför hösten och vintern, tror att lilla skruttan gillade det med. Hon cyklade o kratta lite löv medans vi höll på.
Sen har vi settat o målat lite och myst innan vi kröp upp i sängen o titta lite på film innan hon la sig för att sova.
Nej nu är det dags att slå in julklapparna hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0