Dimmig dag.

Hela dagen har varit ganska dimmig, knappt lättat något alls. Men det är lite mysigt ser nästan ut som om naturen tog sovmorgon o har täcket kvar på sig hihi
Jaha då gick det inte riktigt som jag ville på travet... Fick bara ihop 5 rätt o ingen utdelning vart det.... Haha jaja bättre tur nästa gång.
Känner mig helt slut idag haha men har egentligen inte gjort så mycket. Fixade en stek till middag med potatis o sås o kan ju säga som så att barnen gillade nog det hihi vart knappt något kvar.
Har fått lite mer pappersarbete ur världen så det är skönt, men finns lite kvar men behöver ha mina patroner då... Går inte så bra att skriva ut om man inte har något bläck i skrivaren.
Ja det får bli när jag får hem de nya jag har beställt. 
Funderar på o krypa upp i sängen o kolla någon film sen men nja inte riktigt än.
Sitter o lyssnar på "Så mycket bättre" var ganska ok. De hade blandat ganska mycket o jag trodde det skulle bli konstigt men nja det va helt ok faktiskt.
Nej får bli lite soffhäng innan film.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0