ÄNTLIGEN!

Godmorgon äntligen är dagen D här, idag ska vi shoppa loss hihi och bara umgås. Ska bli så härligt. Har listan klar och ligger i väskan. Åh vad jag hoppas vi gör en massa fynd idag. Och att allt jag skrivit upp finns där.
Nej dags att väcka upp dottern kanske som ska med ifall hon vill äta lite frukost. Jag nöjer mig med kaffe hihi frukost äter jag sen när vi stannar första gången.
Ibland undrar jag varför folk ska bete sig som om de satt i en sandlåda för? Jag blir så ledsen och särkilt när det är någon nära mig. De tror de kan bete sig hur som helst bara för att.... Men det är inte ok! Det påverkar ju så många och många som blir lidande är faktiskt helt oskyldiga!
NEJ nog om det nu ska jag shoppa hihi 
Ha en fin dag och var rädda o snälla mot varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0