Ändrade planer.

Mina planer för dagen var ändrade redan från början, då de ringde från jobbet och undrade om jag kunde börja redan typ NU strax efter 7 i morse. Ja jag börja 8 och sen hade en bra dag på jobbet och kom hem för en stund sen. Så får bli sängen snart så man orkar med morgondagen och fredagsmyset som kommer i morgon.
Men när jag åkte in i morse så var det ganska mycket dimma på vissa ställen och sen när jag närmade mig jobbet så var det så fint när solen lyste genom all dimma, det var nästan lite magiskt. Synd bara jag inte fick det på kort.
Haha hade nästan glömt hur svårt det är att komma ner i varv igen efter en jobbarkväll hihi men bäst för lilla John Blund att han kommer så jag orkar med det jag har tänkt göra imorgon.
Sov gott o dröm sött!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0