Vet vad jag vill bli!

Oj känner mig helt slut haha men det är skönt vi har hunnit en del. Plockat och städat i rummet efter stora sonen o börjat bära över lilla sonens saker. Fixat söndagsmaten och tagit in ved. SÅ nu ska det mycket till om vi ska frysa hihi har även hunnit måla klart min bild ur nya boken o valt vilken jag ska börja med sen.
Men min lilla skrutta är inte så pigg så vi får se om det är sömn hon behöver eller om det är något annat på gång!
Men jag hoppas det bara är lite sömn som fattas.... Behöver verkligen åka till skolan imorgon, vi ska få reda på allt det här med gymnasiearbete som vi ska göra under praktiken! Sen ska jag börja plugga till provet o även kolla med studievägledaren om vilka ämnen jag ska söka till våren! VET att matte 2 eller b måste jag ha! Så den får jag nog söka o sen få ihop fler så det blir heltidsstudier! Det blir nog bra sen i slutänden skulle jag tro!
Nu när jag vet vad jag vill bli när jag blir stor så!
Nej ska nog mysa ner mig lite i soffan en stund innan jag ska reflektera över veckan som varit.
Ha en fortsatt fin kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0