Trött.

Godmorgon trött men uppe hihi tur det finns kaffe så man kan vakna ordentligt.
Idag får det bli en dag då jag ska försöka fixa lite papper och sen vila känner att jag behöver det!
Ibland måste man stanna upp här i livet o inse vad man behöver eller inte.
Just nu skulle jag behöva ha den där axeln att luta mig mot som säger att allt kommer bli bra! Jo jag vet att allt kommer bli bra men ibland skulle det va skönt att ha någon som finns där o ger en en kram bara för att den vill...
Ska kolla lite olika hyresvärdar o om det kan finnas någon lgh för mig o barnen så vi kan få flytta snart.
Haha märks man är lite trött men dags o vakna nu så lite mer kaffe o meditation får det bli!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0