Tidig söndagsmorgon.

Godmorgon liten vakna vid 6 o tyckte det va morgon hihi ja så det va ju bara o kliva upp. Så nu njuter jag av lite kaffe medans hon tittar på tv en stund.
Idag ska vi hålla på där uppe så vi kan flytta över lilla juniors saker och fixa i ordning hans rum så som han vill ha det!
Tror det kommer bli bra när det är klart! Sen blir det mellantjejens tur att flytta upp på övervåningen så vi kan få måla om i hennes rum.....
Men just nu så har jag tappat bort min inspiration haha men jag tror den kommer tillbaka så småningom. 
Längtar lite till tisdag då jag ska få klara besked ang den utbildningen jag vill gå och det ska bli så intressant och jag längtar tills jag kan bli klar med den utbildningen! Jag vet att det är lite brist på den kompetensen så det ska verkligen bli kul att få arbeta med det i framtiden för det kommer behövas fler såna!
Nej nu ska jag nog sätta mig i soffan o mysa lite med skruttan o se om min inspiration kan komma tillbaka hihi
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
Vad har du för önskningar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0