Tänk om......

Vilken dag är helt slut! Tror fasiken ena är värre än den adre o NEJ jag upphör inte att förvånas! MEN jag är ju så jäkla snäll o förlåtande..... Men jag har verkligen börjat ledsna på att alla ska utnyttja och behandla mig som skit!!! 
Nej dags att ställa sig upp o säga till på skarpen att NEJ mig kan ni inte behandla så här det är inte snällt! O vill ni fortsätta så gör det utan mig i era liv!!!
Bara för att en person mår dåligt så är det faktiskt INTE ok att behandla andra som skit!!!!
Det finns faktiskt regler o lagar för alla!
Nej nog om det förutom såna människor så har jag haft en bra dag med en massa gos av både barn o barnbarn. Blivit bjuden på te o glass och sen börjat röja på övervåningen! Fått bort de stora sakerna som skulle bort så det känns ok faktiskt! Men både lilla junior o jag är helt slut så vi bestämde att vi fortsätter imorgon så det får bli soffmys o tv ikväll istället. Det är skönt o behövs haha så jag får lite mer ork.
Åh jag va ut o kolla på en utbildning o OM det är som jag tror så är det bara EN termin på komvux för att läsa in den kompletterande gymnasiekompetensen för att kunna börja på högskola!!! Ahhhh åh vad härligt det vore!!!!
Helt galet egentligen! Men det känns sååå rätt! O ja jag har massor av erfarenhet av detta yrke redan haha Vad det är för yrke? Hmm vet ni den karamellen kommer jag suga på ett tag till! hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0