Svårt att sova.

Godmorgon trött men uppe och väntar på att kaffet ska bli klart. Dags att rensa lite tankar tror jag så man kan sova på nätterna haha inte lätt när man vaknar o tror klockan ringer o sen inser att man får faktiskt sova några timmar till.
Men det känns i kroppen att man legat o vridit sig o vänt sig massor innan man fick lite sömn innan klockan ringde. Ska nog ta en längre meditation ikväll så jag får rensa lite.
Men en liten hinner jag med nu medans jag njuter av tystnaden o lite kaffe hihi
Blir heldag på praktiken idag och sen ledig två dagar eller ja jag ska inte va där i alla fall men har skola imorgon o sen ska vi handla jag o mina ungdomar. Ska kolla om jag ska köpa gran eller vänta men risken är stor att väntar man så tar de slut.
Ska även gå lös på skruttans rum o se hur vi kan lösa det på bästa sätt då mellantjejen målat väldigt mycket på väggarna..... Kanske går att ta bort men jag är tveksam. Skulle ju vara lite kul om vi kunde börja flytta in hennes saker till helgen så det är klart så hon kan börja sova där snart.
Ska kolla gardiner så vi kan byta till lite mer julgardiner och även ta fram stjärnor o advenstljusstakarna så det är klart till söndag. 
Men nu lite mer kaffe så man vaknar ordentligt hihi
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0