Studievägledare!

Godmorgon uppe med tuppen idag o bjuder han på kaffe. Ibland blir jag lite förvånad, även om man inte pratar dagligen så verkar det som vissa vet exakt när du behöver de. Hoppas någon känner så för mig med.
Vakna o såg jag hade mail från en go vän och den personen är precis sån att jag får alltid mess när jag behöver det! En underbar vän som alltid finns där och vill mig väl, sånt är härligt. Haft mycket att fundera på ett tag nu och ja då kan det va skönt att bolla lite med någon annan o denna person förstår mig så väl haha kan nästan tro vi är släkt så lika är vi i mycket.
Men det va ju det där med att ta andra för givet hihi jag ska nog tala om hur mycket jag uppskattar vår vänskap och försöka att inte ta någon för given.
Idag ska jag till studievägledaren o få veta om jag behöver massor med ämnen eller om det räcker med en termin för att kunna söka till högskolan o få den utbildning jag verkligen vill ha.
Spännande och jag håller tummarna för att jag har rätt.
Nej nu blir det lite mer kaffe o meditation innan jag sparkar igång dagen lite smått!
Ha en fin dag o var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0