Söndag kväll!

Haft en härlig dag o umgåtts med barn och barnbarn. 
Tagit in ved, tvättat och fixat mat. Myst massor med mitt lilla dreggelmonster hihi o även min lilla trotsiga skrutta... Haha jösses vad envis hon kan va men jag är värre så jag vinner hihi
Haha vart utmanad på FB att lägga upp en bild varje dag i 5 dagar på mig själv som är minst 15 år gammal.... Jösses vad roligt eller not!! Jaja några skratt kan jag nog bjuda på. Lite roligt var det o titta på kort o välja ut några så japp jag antog utmaningen hihi o samtidigt ska jag utmana 2 vänner varje dag att göra detsamma, ska bli intressant o se vilka som kommer anta utmaningen o vilka som kommer strunta i det!
Jag tror jag vet vilka som kommer anta den hihi MEN man vet aldrig någon kan överraska en o anta den med hihi
Nej nu ska jag ladda lite inför morgondagen då det är skola hela dagen och stora junior ska hämta sina nyckar till  sin första lägenhet! Spännande för han. 
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
Jag 16 år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0